sobota, 22 października 2011

Pazurki + rozdanko ;)

No to pierwszy wpis pazurkowy - proszę o wyrozumienie, nie umiem jeszcze robić dobrych zdjęć moich malowań. Poza tym muszę popracować nad utrwalaniem całokształtu bo na tych ładnie odbijają się moje włosy, zgniecenia poduszki w trakcie mojego snu i wszystko inne.

Essence #36 Enchanted Fairy + 04 Space Queen
W realu to wygląda o wiele ładniej, brokat który jest w Space Queen jest kolorowy co daje fantastyczny efekt. Pazurki mam już trzeci dzień i zaliczyłam tylko jeden mały odprysk, tak więc Essence z którym dopiero się zaznajamiam ma szansę zostać moim lakierowym nr 1 :)

Dodatkowo korzystając z okazji kosmetycznego wpisu, ogłaszam wszem i wobec że biorę udział w rozdaniu u Moje kosmetyki by N. To moje pierwsze rozdanie, mam nadzieje że załapię się chociaż na nagrodę pocieszenia :P

2 komentarze: