poniedziałek, 24 października 2011

Pazurki

Wibo Express Growth #49
To jeden z tych kolorów, którego nie da się uchwycić na zdjęciu. Metallic, coś pomiędzy zielonym a niebieskim...
Lubię lakiery z Wibo, ale tutaj trochę się zawiodłam... były malowane w niedziele rano a tu proszę - na palcu wskazującym już pierwsze odpryski - a przecież nie pracuję w kamieniołomach -_-

Natchniona dzisiejszymi kolorami u Aguu jestem w trakcie tworzenia malunków nudziakowych - może jutro będzie fot. problem polega na tym, że jak wracam z pracy to nie ma już szans na naturalne oświetlenie dlatego zdjęcia są tak kiepskiej jakości co musicie mi w dobroci swego serca wybaczyć ;)

4 komentarze:

  1. no ja myślę.. :P
    to straszne jak człowiek musi ciężko pracować na swoje zachcianki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie looooobiem Ciem - masz ładną płytkę! Foch!

    A co będziesz nudziakować? I czym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynudziłam Ados Extra Long Lasting # 004 ale już mam ochotę go zmyć bo strasznie nierównomiernie kryje :/

    OdpowiedzUsuń